Over EEZZ

  • Wat doet EEZZ?

    EEZZ is de ultieme schakel tussen vakantieparken, eigenaren van accommodaties en de gasten.

    Aan de voorkant helpen we jou om de ideale vakantie te plannen en te boeken doormiddels van onze samenwerking met particuliere verhuurders. Aan de achterkant werken wij samen met particuliere eigenaren van accommodaties die deze verhuren – en de vakantieparken waar deze op staan.

    We zorgen voor een soepele ervaring voor de gasten, zodat de eigenaren hun accommodatie kunnen verhuren zonder gedoe over promotie en verhuur en de gast kan genieten van een heerlijke vakantie. Wij nemen het volledige verhuur proces van vakantiewoningen van begin tot eind voor onze rekening!

    Of je nu dus op vakantie wilt, of jouw huisje(s) wilt verhuren; bij EEZZ zit je bij het goede adres!

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Ons team helpt graag! Heb je een vraag of zoek je contact met ons vanwege een andere reden? Kijk dan hieronder voor onze openingstijden en contactgegevens.

    Telefoon nummer: +31 (0)88 600 3210.

    E-mail adres: feel@eezz.nl

    Maandag t/m vrijdag tussen: 09:00 – 12:00  /  12:30 – 17:00 uur

Voor Gasten

  • Waar kan ik de sleutel ophalen?

    De sleutels krijg je bij het inchecken op het park vanuit de receptie mee gegeven. In het laagseizoen kan hier nog wel eens een verschil in zitten, zo kan het dan voorkomen dat de receptie eerder gesloten is. De sleutels worden dan in een kluisje gelegd en kan worden geopend middels een code. Deze code wordt dan vervolgens aan je doorgegeven op de dag van inchecken.

    Zodra je een boeking bij EEZZ maakt krijg je een mail met daarin de gemaakte boeking en de gegevens hiervan. Ook krijg je altijd een week voor dat je op vakantie gaat een informatie mail van ons toegestuurd. Hier staat alle benodigde informatie in die je nodig hebt voor dat je op vakantie gaat! Dit is natuurlijk wel zo handig! Zo weet je namelijk precies wat je wel en niet mee moet nemen en hoe laat je in en uitcheck is!

  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

    Inchecken in jouw accommodatie is op de dag van aankomst mogelijk vanaf 15:00 uur. Uitchecken doe je op de dag van vertrek om 10:00 in de ochtend. Deze tijden staan vast i.v.m. het rooster van onze schoonmaak crew. Zo hebben zij voldoende tijd om de accommodatie op tijd schoon te maken voor de eventueel nieuwe gasten die in de accommodatie zullen verblijven na jou.

  • Ik heb een storing, wie kan ik bellen?

    Je kunt onze storingsdienst buiten kantoortijden bereiken voor dringende storingen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten via:

    +31 (0)88 600 3210, je kiest dan optie 1

  • Werken wij samen met Superhog?

    Ja, dat klopt. Als je een boeking bij een extern portaal hebt gemaakt wordt gevraagd een gastenverificatie te doen en een schadeafkoop te betalen.

Voor verhuurders

  • Ik wil graag verhuren EEZZ

    Dat Kan! Wij verzorgen de verhuur voor jou door je volledig te ontzorgen.

    EEZZ regelt voor jou:

    • technische service
    • onderhoud van het groen rondom jouw accommodatie
    • de sleuteluitgifte
    • de parktoegang (de slagboompas)
    • schoonmaakonderhoud

    Meer informatie vindt je in onze brochure.

  • Kan ik ook verhuren op een locatie die niet bij jullie bekend is?

    Verhuren is maatwerk. Wil je een chalet verhuren, maar is het park of de locatie niet bekend bij ons? Neem dan even contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden!

  • Wat kost mij dit?

    EEZZ werkt met verschillende parken en accommodaties. Wij leveren maatwerk, waardoor de provisie afhangt het park waarop het chalet zich bevindt.

  • Kan ik ook verhuren als ik niet (meer) in Nederland woon?

    Dit kan! EEZZ zorgt ervoor dat de gasten een geweldige vakantie ervaren én ontzorgt jou als eigenaar. Het contact tussen EEZZ, de huurder en de verhuurder kan op afstand en is dus ideaal als jijzelf niet in de buurt bent of woont.

  • Kan ik mijn chalet ook volledig laten inrichten?

    Wil je graag je chalet verhuren, maar heb je geen zin om zelf zorg te dragen voor de gehele inboedel? Neem dan contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden!

  • Hoe maken jullie publiciteit?

    Als je kiest voor commerciële verhuur bij EEZZ, dan adverteren wij jouw chalet natuurlijk op onze eigen website, maar ook op meer dan 1500 internationale website’s.  Je hoeft alleen maar je mail te checken of er nog nieuwe boekingen zijn, en wij doen de rest.

Logés aanmelden

  • Wanneer moet ik logés aanmelden en hoe meld ik deze aan?

    EEZZ regelt voor Roompot de registratie van Logés.

    Per accommodatie mogen, 6 personen die op het jaarplaats contract staan, altijd vrij gebruik maken van de accommodatie. Natuurlijk is het leuk als er ook eens iemand anders kan blijven logeren en dat is geen probleem.

    De logés kunnen op het park, in jouw accommodatie, overnachten tegen het logé-tarief.
    Een voorwaarde is wel dat tenminste 1 van de personen die op het contract van de jaarplaats staat ook aanwezig is.

    Om hiervan gebruik te maken kun je, onder het kopje “Dashboard”, een account aanmaken en vervolgens in je account de accommodatie toevoegen. Als je dit gedaan hebt, ontvang je van ons een overeenkomst. Nadat de overeenkomst is getekend en wij de “verklaring van geen bezwaar” hebben ontvangen, kun je de logés in het dashboard bij ons aanmelden.

    Informatie flyer: Logés aanmelden

     

  • Wat kost een logé?

    Tijdens het hoogseizoen (juni, juli, augustus, september) betaalt een logé per nacht per persoon € 15,00
    Tijdens het laagseizoen (alle overige maanden) betaalt een logé per nacht per persoon € 7,50

     

Betalingen & Gegevens

  • Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

    Bij ons kun je veilig betalen via onder andere:

  • Welk btw percentage rekenen jullie?

    Al onze boekingen zijn belast inclusief 9% BTW.

  • Wat zijn jullie (bank) gegevens?

    GuVaMa Accommodaties B.V.
    ING Bank:  NL83INGB0009030972
    BIC:   INGBNL2A

    Overige gegevens:

    GuVaMa accommodaties B.V. h.o.d.n. EEZZ is geregistreerd bij de kamer van koophandel onder nummer: 74082337

    Ons BTW nummer is: NL859766305B01

Klacht afhandeling

  • Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Wij streven er continu naar om onze gasten de beste faciliteiten en diensten aan te bieden. Tot onze spijt hebben wij niet volledig voldaan aan jouw verwachtingen.

    Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
    Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
    Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze website Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

    Wij zijn ons ervan bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Open hier onze Privacy Policy om te lezen welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren. Zo snap je precies hoe wij werken.