Logés aanmelden op een Roompot Park

  • Wanneer moet ik logés aanmelden?

    EEZZ regelt voor Roompot de registratie van Logés.

    Per accommodatie mogen, 6 personen die op het jaarplaats contract staan, altijd vrij gebruik maken van de accommodatie. Natuurlijk is het leuk als er ook eens iemand anders kan blijven logeren en dat is geen probleem.

    De logés kunnen op het park, in jouw accommodatie, overnachten tegen het logé-tarief.
    Een voorwaarde is wel dat tenminste 1 van de personen die op het contract van de jaarplaats staat ook aanwezig is.

     

  • Wat kost een logé?

    Tijdens het hoogseizoen (juni, juli, augustus, september) betaalt een logé per nacht per persoon € 15,00
    Tijdens het laagseizoen (alle overige maanden) betaalt een logé per nacht per persoon € 7,50

     

  • Hoe kan ik een logé aanmelden?

    Om hiervan gebruik te maken kun je, onder het kopje “Dashboard”, een account aanmaken en vervolgens in je account de accommodatie toevoegen. Als je dit gedaan hebt, ontvang je van ons een overeenkomst. Nadat de overeenkomst is getekend en wij de “verklaring van geen bezwaar” hebben ontvangen, kun je de logés in het dashboard bij ons aanmelden.

  • Informatie flyer

Informatie over je verblijf

  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

    We snappen dat je het liefst ´s ochtends vroeg al aan je vakantie begint, maar inchecken in jouw accommodatie is op de dag van aankomst mogelijk vanaf 15.00 uur.

  • Waar kan ik de sleutel ophalen?

    Alle informatie over het ophalen van de sleutels krijg je direct bij het boeken en 1 week voorafgaand van je verblijf krijg je nogmaals de informatie in je mailbox, das makkelijk he

  • Ik heb een storing, klacht of melding

    Bel ons via +31 (0)88 600 3210,

    Indien je storing of klacht niet kan wachten tot de volgende werkdag zijn wij ook na sluitingstijd voor je bereikbaar,
    je kiest dan optie 1.

Coronavirus/ Covid-19

  • Wat zijn de actuele richtlijnen?

    Europa is nog steeds in de ban van het coronavirus. EEZZ volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus uiteraard op de voet. Wij volgen de richtlijnen van de Nederlandse overheid strikt op en vragen al onze gasten om hetzelfde te doen. Je dient je dus ook in onze accommodaties en de parken te houden aan de lokale regels en richtlijnen rondom groepsgrootte, die op het moment van jouw verblijf gelden. De geldende regels kun je hier terugvinden: Nederlandse aanpak en maatregelen tegen het coronavirus | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl

  • Zijn de parken normaal geopend?

    Alle parken m.u.v. België zijn normaal geopend.

  • Ik wil mijn vakantie omboeken, kan dit?

    Direct omboeken naar een nieuwe datum in 2021 is mogelijk, maar uiteraard steeds op basis van beschikbaarheid van dezelfde accommodatie. Dit dient dan 4 weken vóór de overeengekomen aankomstdatum schriftelijk kenbaar te worden gemaakt aan EEZZ. Wanneer de nieuwe periode duurder is, dien je het verschil zelf bij te betalen. Er wordt geen geld gerestitueerd. Je kiest een nieuwe periode in dezelfde accommodatie. Er worden aan jou 25 euro administratiekosten in rekening gebracht.

  • Ik wil mijn vakantie annuleren, kan dit?

    Je wilt annuleren vanwege het coronavirus: Dit kan volgens onze reguliere annuleringsvoorwaarden.

    Indien je het volledige bedrag van de accommodatie reeds aan ons hebt betaald, ontvang je van ons een voucher volgens onderstaand schema (geldig voor accommodaties met een aankomstdatum in 2021). Deze kun je dan later besteden.

    Indien je nog niet het volledige bedrag van de accommodatie aan ons hebt betaald, dan ben je aan ons een vergoeding verschuldigd. Deze vergoeding bedraagt:

    • Tot 70 dagen voor aankomstdag: 25% van de hoofdsom verschuldigd; (75% tegoedbon)
    • 70 dagen tot 42 dagen voor de aankomstdag: 50% van de hoofdsom verschuldigd, (50% tegoedbon)
    • 42 dagen tot 28 dagen voor de aankomstdag: 75% van de hoofdsom verschuldigd, (25% tegoedbon)
    • 28 dagen tot 14 dagen voor de aankomstdag: 90% van de hoofdsom verschuldigd, (10% tegoedbon)
    • Bij annulering vanaf 14 dagen voor aankomstdag: 100% van de hoofdsom verschuldigd.

     

    Deze voucher is alleen geldig in 2021.

Betalingen & Gegevens

  • Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

    Bij ons kun je veilig betalen via onder andere:

  • Welk btw percentage rekenen jullie?

    Al onze boekingen zijn belast inclusief 9% BTW.

  • Wat zijn jullie bank gegevens?

    G&G Accommodaties B.V.
    ING Bank:  NL83INGB0009030972
    BIC:   INGBNL2A

  • Overige gegevens

    G&G accommodaties B.V. h.o.d.n. EEZZ is geregistreerd bij de kamer van koophandel onder nummer: 74082337

    Ons BTW nummer is: NL859766305B01

Bereikbaarheid van EEZZ

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Ons klantenteam staat je graag te woord via +31 (0)88 600 3210.

    Maandag t/m donderdag tussen 09.00 – 12.00  &  12.30 – 17.00 uur
    Vrijdag tussen 09.00 – 12.00  &  12.30 – 20.00 uur
    Zaterdag tussen 10.00 – 18.30 uur

  • Wat is jullie e-mailadres?

    feel@eezz.nl

  • Ik heb een storing, wie kan ik bellen?

    Je kunt onze storingsdienst buiten kantoortijden bereiken voor dringende storingen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten via:

    +31 (0)88 600 3210    je kiest dan optie 1

Commerciële Verhuur

  • Ik wil graag verhuren EEZZ

    Dat Kan! Wij verzorgen de verhuur voor jou door je volledig te ontzorgen.

    EEZZ regelt voor jou:

    • technische service
    • onderhoud van het groen rondom jouw accommodatie
    • de sleuteluitgifte
    • de parktoegang (de slagboompas)
    • het aan- en afsluiten van accommodaties
    • schoonmaakonderhoud

    Meer informatie vindt je in onze brochure.

  • Kan ik ook verhuren op een locatie die niet bij jullie bekend is?

    Verhuren is maatwerk. Wil je een chalet verhuren, maar is het park of de locatie niet bekend bij ons? Neem dan even contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden!

  • Wat kost mij dit?

    EEZZ werkt met verschillende parken en accommodaties. Wij leveren maatwerk, waardoor de provisie afhangt het park waarop het chalet zich bevindt.

  • Kan ik ook verhuren als ik niet (meer) in Nederland woon?

    Dit kan! EEZZ zorgt ervoor dat de gasten een geweldige vakantie ervaren én ontzorgt jou als eigenaar. Het contact tussen EEZZ, de huurder en de verhuurder kan op afstand en is dus ideaal als jijzelf niet in de buurt bent of woont.

  • Kan ik mijn chalet ook volledig laten inrichten?

    Wil je graag je chalet verhuren, maar heb je geen zin om zelf zorg te dragen voor de gehele inboedel? Neem dan contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden!

  • Hoe maken jullie publiciteit?

    Als je kiest voor commerciële verhuur bij EEZZ, dan adverteren wij jouw chalet natuurlijk op onze eigen website, maar ook op meer dan 1500 internationale website’s.  Je hoeft alleen maar je mail te checken of er nog nieuwe boekingen zijn, en wij doen de rest.

Klacht afhandeling

  • Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Wij streven er continu naar om onze gasten de beste faciliteiten en diensten aan te bieden. Tot onze spijt hebben wij niet volledig voldaan aan jouw verwachtingen.

    Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
    Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
    Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze website Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

    Wij zijn ons ervan bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Open hier onze Privacy Policy om te lezen welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren. Zo snap je precies hoe wij werken.