Contact met EEZZ

Of je nu op zoek bent naar meer informatie, interesse hebt om een vakantie te boeken of zelfs omdat je gewoon zin heeft om even over EEZZ te praten of om ons een fijne dag te wensen?

 

Neem gerust contact met ons op, Druk of niet, wij staan je graag te woord.

Want dat is EEZZ!

Loges aanmelden Roompot-Parken

Per accommodatie mogen 6 personen die op het jaarplaatscontract staan altijd vrij gebruik maken van de accommodatie,
natuurlijk is het leuk als er ook eens iemand anders kan blijven logeren en dat is geen probleem.
De logés kunnen op het park, in jouw accommodatie, overnachten tegen het logé-tarief.
Een voorwaarde is wel dat tenminste 1 van de personen die op het contract van de jaarplaats staat, ook aanwezig is.

Het logeertarief is als volgt:

Tijdens het hoogseizoen (juni, juli, augustus, september) betaalt een logé per nacht per persoon € 15,00
Tijdens het laagseizoen (alle overige maanden) betaalt een logé per nacht per persoon € 7,50

Om hiervan gebruik te maken kun je bij het kopje ” voor verhuurders” een account aanmaken, en vervolgens in je account de accommodatie toevoegen. Vervolgens ontvang je dan van ons een overeenkomst. Nadat de overeenkomsten zijn getekend en wij de “verklaring van geen bezwaar” hebben ontvangen, kun je de loges per e-mail bij ons aanmelden, later dit jaar kun je dit zelf in het dashboard doen.

 

Openingstijden kantoor

Ons klanten team staat je graag te woord van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via +31 (0)88 600 3210.
Liever per e-mail? dat kan aan feel@eezz.nl

Ons kantoor is ivm het Corona Virus tijdelijk gesloten.

Contact gegevens

Postadres

EEZZ
Rukkenerweg 2A
6373 HL Landgraaf

Bank gegevens

G&G Accommodaties B.V.
IBAN: NL83INGB0009030972
BIC: INGBNL2A

Overige gegevens

KVK: 74082337
BTW: NL859766305B01
EEZZ is een handelsnaam van
G&G Accommodaties B.V.

Neem direct contact op

Downloads

Hieronder kunt u diverse informatie downloaden:

Algemene Voorwaarden

Informatie brochure Camping eigenaren

Uw vakantiewoning als inkomstenbron

Flyer Aanmelden Roompot-Park

Flyer Aanmelden Camping IJsselstrand & het zwarte Schaar

Corona Virus (COVID-19)

Europa is in de ban van het Corona virus, Eezz volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet.

Graag willen wij u op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en wij volgen hierbij de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Wij volgen hun adviezen strikt na. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu(RIVM).

Annuleren en omboeken bij EEZZ.

Optie 1: Direct omboeken naar een nieuw datum in 2020, dit gaat op basis van beschikbaarheid. Indien de nieuwe periode duurder is dient u het bedrag extra te betalen. U kiest een nieuwe periode in dezelfde accommodatie.
Voor aankomsten Tm 31 mei worden geen administratiekosten in rekening gebracht. Bij aankomsten na 1 juni zijn de kosten 25 euro.

Optie 2: Annuleren, volgens onze annuleringsvoorwaarden. Indien u het volledige bedrag heeft betaald ontvangt u van ons een tegoedbon voor het restbedrag wat over blijft.

Annuleringsregeling indien u het volledige bedrag betaald heeft ontvangt u een tegoedbon.
Bij annulering zijdens Huurder is Huurder een vergoeding verschuldigd aan Verhuurder. Deze vergoeding bedraagt:
• Tot 70 dagen voor aankomstdag 25% van de hoofdsom; (75% tegoedbon) geldig in 2020
• 70 dagen tot 42 dagen voor de aankomstdag: 50% van de hoofdsom, (50% tegoedbon) geldig in 2020
• 42 dagen tot 28 dagen voor de aankomstdag: 75% van de hoofdsom, (25% tegoedbon) geldig in 2020
• 28 dagen tot 14 dagen voor de aankomstdag: 90% van de hoofdsom, (10% tegoedbon) geldig in 2020
• Bij annulering vanaf 14 dagen voor aankomstdag: 100%

Indien u alleen de aanbetaling heeft gedaan vervalt deze bij annulering.

Optie 3: U gaat gewoon op vakantie, de parken zijn nog normaal geopend. De restaurants zijn vanaf 1 juni weer geopend.

Indien u nog vragen heeft staan wij u graag te woord.

Klacht Afhandeling

Wij streven er continu naar om onze gasten de beste faciliteiten en diensten aan te bieden. Tot onze spijt hebben wij niet volledig voldaan aan uw verwachtingen.

Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze website Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalingsmogelijkheden

Bij ons kunt u veilig betalen via onder andere:
Paypal,
Ideal,
SofortBanking,
GiroPay

Alle prijzen zijn vermeld inclusief 9% BTW

Privacy Policy

Wij zijn er van bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jou privacy te beschermen. Open hier onze Privacy Policy om te lezen welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jou gebruikservaring verbeteren. Zo snapt je precies hoe wij werken.